Mirësevini
Informacioni im Bileta ime Pikat e mia Yorumlarım Ndrysho fjalekalimin Pyetjet e bëra më shpesh
Ngjarjet në Biletinial janë një klik larg!

Ülke Seçiniz

Zgjidhni qytetin tuaj dhe vazhdoni argëtimin.

Zbuloni mijëra ngjarje dhe vende...
Kërkimet Popullore
Biletinial Sugjeron
      Biletinial Sugjeron
        Zbuloni qytetin tuaj #Ngjarje speciale për qytetin
        • English
        • Dutch
        • German
        • English
        • Türkçe

        FAQ

        Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?

        Je kunt contact opnemen met onze klantenservice per telefoon op of per e-mail op info@pickaseat.de.

        Op welke tijden kan ik jullie bereiken?

        Je kunt ons bereiken van 09:00 tot 22:00 uur, zeven dagen per week.

        Waar kan ik het adres van de locatie vinden?

        Je kunt het adres van de locatie vinden door op het adres te klikken/tikken op de pagina met evenementgegevens op onze website en in de mobiele applicatie.

        Ik heb mijn ticket gekocht via Pickaseat.com of de mobiele app. Waar kan ik het fysieke ticket krijgen?

        Pickaseat.com biedt de “home ticket” optie. Met deze methode wordt je ticket per e-mail en sms bij je bezorgd en heeft elk ticket een uniek transactienummer. Tijdens het evenement hoef je alleen maar de QR-code in de sms en/of e-mail aan het bevoegde personeel te laten zien. Je kunt je tickets ook afhalen bij de Pickaseat KIOSK-automaten op de locaties waar ze beschikbaar zijn.

        FI heeft geen e-mail of sms ontvangen met betrekking tot de tickets die ik heb gekocht. Wat moet ik doen?

        Ten eerste, controleer uw e-mail inbox en junk en spam folders voor onze e-mail. Als je onze e-mail nog steeds niet vindt in de gecontroleerde mappen, kun je contact opnemen met onze klantenservice op en het e-mailadres en telefoonnummer opgeven dat je hebt gebruikt bij de aankoop van de tickets. Ons team kan u helpen met het controleren en opnieuw verzenden van de sms.

        Is het mogelijk om wijzigingen aan te brengen of een terugbetaling te krijgen voor de tickets die ik heb gekocht?

        Onze excuses, maar Pickaseat.com is alleen verantwoordelijk voor de kaartverkoop en heeft geen controle over de daadwerkelijke evenementen. Tenzij de organisator een annulering of wijziging aankondigt of speciale regels stelt, zijn er geen wijzigingen of terugbetalingen mogelijk voor gekochte tickets.

        Zijn er kortingen voor studenten of andere personen?

        Kortingen kunnen variëren afhankelijk van het evenement. Als er een korting beschikbaar is, wordt de pagina automatisch bijgewerkt zodra je de ticketcategorie of het aantal aanwezigen op de pagina selecteert en de kortingsoptie selecteert, bijv. student of volle prijs. Vergeet niet dat klanten die profiteren van kortingen bij de ingang van het evenement een identiteitsbewijs moeten laten zien waarmee ze toestemming krijgen om de korting te ontvangen. Klanten die geen geldig identiteitsbewijs kunnen tonen, moeten mogelijk het prijsverschil betalen.

        Kan ik tickets voor verschillende evenementen in één transactie kopen of moet ik aparte transacties doen?

        Je kunt tickets voor meerdere evenementen in één transactie kopen.

        Moet ik een fysiek exemplaar van het ticket ophalen bij een kassa nadat ik online heb gekocht?

        Nee, het is niet nodig om een fysiek exemplaar van het ticket op te halen bij een loket. Voor elk ticket dat je bij Pickaseat.com koopt, toon je gewoon het transactienummer dat je per e-mail of sms hebt ontvangen aan het bevoegde personeel op de locatie. Je kunt je tickets ook afhalen bij de Pickaseat KIOSK-automaten op de locaties waar ze beschikbaar zijn.

        Waarom worden er servicekosten in rekening gebracht als ik online tickets koop?

        De servicekosten die Pickaseat.com in rekening brengt voor online verkoop dekken de kosten die verbonden zijn aan het leveren van de service en het faciliteren van de ticketverkoop. Door tickets te kopen via Pickaseat.com, kunt u gemakkelijk uw tickets kopen zonder in de rij te hoeven staan bij de kassa. Je kunt het evenement betreden met het transactienummer dat je per e-mail en sms hebt ontvangen.

        Moet ik kaartjes kopen voor mijn kinderen?

        Het ticketbeleid voor evenementen wordt volledig bepaald door de organisator. Tenzij anders vermeld, zijn ook voor kinderen tickets nodig. Speciale kortingen voor kinderen worden vermeld in de details van het evenement. Let op de leeftijdsbeperkingen die gelden voor de evenementen.